هلاکت 31 داعشی در حمله هوایی ارتش عراق به الانبار

هلاکت 31 داعشی در حمله هوایی ارتش عراق به الانبار
تهران - ایرنا - منابع آگاه در ارتش عراق امروز دوشنبه اعلام کردند که در حمله هوایی جنگنده های ارتش این کشور به مواضع گروهک تروریستی داعش در مناطق مختلف استان الانبار، دست کم 31 داعشی به هلاکت رسیدند.
[هلاکت 31 داعشی در حمله هوایی ارتش عراق به الانبار]

به گزارش خبرگزاری مستقل عراق به نقل از منابع آگاه در نیروی هوایی ارتش این کشور، جنگنده های عراقی در حمله های هوایی خود، مرکز پلیس مذهبی داعش موسوم به دارالحسبه را در الرمادی مورد هدف قرار دادند که بر اثر این حمله مسئول حسبه و مسئول امنیتی و نظامی این گروهک تروریستی به هلاکت رسیدند.
در همین راستا سخنگوی بسیج مردمی عراق امروز اعلام کرد که نیروهای عراقی پس از به محاصره درآوردن الفلوجه و الرمادی هم اکنون در تمامی جبهه های نبرد در حال پیشروی هستند.
کریم النوری سخنگوی الحشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) تاکید کرد: شهر بیجی واقع در شمال استان صلاح الدین تحت کنترل نیروهای مردمی است و از حملات موشک های دوربرد در امان است.
نیروهای عراقی در ماههای اخیر به شدت در حال مقابله با گروه های تروریستی هستند و تاکنون موفقت هایی در جبهه های نبرد با داعش در الرمادی و سنجار کسب کرده اند.
عراق از سال گذشته با حملات تروریستی گروهک داعش و اشغال بخش هایی از شمال و غرب این کشور از سوی عناصر این گروه روبه رو است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.