نظام در برابر سران فتنه صبوری کرده است

نظام در برابر سران فتنه صبوری کرده است سردار حسین نجات در همایش «امنیت، اقتدار و پیشرفت» که عصر امروز در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار شد، در سخنانی با اشاره به فتنه 88، گفت:‌ چرا برخی آقایان که از علت حصر سران فتنه مطلع هستند، موضوع حصر این افراد را به فتنه 88 ربط می‌دهند؟ نظام در برابر آن‌ها صبورانه برخورد کرده است؛ به نحوی که اگر مثل ترکیه می‌خواستیم برخورد کنیم می‌بایست این ها بلافاصله بازداشت می‌شدند.

رویکرد نادرست ریاض عامل تشدید بحران در یمن

رویکرد نادرست ریاض عامل تشدید بحران در یمن

به نقل از خانه ملت؛  رضوان الحیمی عضو شورای عالی انقلاب یمن به همراه علی الساج عضو دیگر شورای عالی انقلاب یمن با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل  دیدار و گفت وگو کرد. 
 
امیر عبداللهیان در ابتدای این دیدار تداوم تجاوز نظامی سعودی به یمن و محاصره انسانی این کشور را محاصره غلط سعودی خواند و افزود: ریاض با اتخاذ رویکرد نادرست خود در یمن بحران این کشور را تشدید کرد. 

بازدید امیر پوردستان از پایگاه شکاری شهید یاسینی

بازدید امیر پوردستان از پایگاه شکاری شهید یاسینی

 به نقل از  روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در پایگاه شهید یاسینی بوشهر، از بخش‌های مختلف این یگان بازدید نمود
 
امیر پوردستان، ضمن بازدید از قسمت‌های گروه نگهداری، اورهال، جهاد خودکفایی، شبیه‌سازهای پروازی و مجموعه آب‌شیرین‌کن پایگاه شهید یاسینی، آمادگی رزمی و پشتیبانی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

ترکیه به دنبال نزدیک شدن به ایران و روسیه است

نشست مسکو خروجی مناسبی برای حل بحران سوریه داشت/

"حسن هانی‌زاده" کارشناس مسائل سیاسی درباره حضور ترکیه در نشست مسکو اظهار داشت: نشست مسکو، خروجی مناسبی در خصوص حل بحران سوریه داشته است.
وی افزود: از آنجایی که ترکیه در طول بحران سوریه نقش تخریبی ایفا کرد، بعد از حوادث اخیر و فشارها و ترورهایی که در ترکیه صورت گرفت، مقامات ترکیه احساس کردند ادامه وضعیت فعلی و همسویی با آمریکا و عربستان سعودی، به ناامنی‌ها در ترکیه منجر خواهد شد. آن‌ها به تدریج سعی می‌کنند که از محور آمریکا، عربستان و قطر خارج شوند و به محور مقاومت بپیوندند.