بغض آیت الله جوادی آملی از ربا در بانکهای کشور

 حضرت آیت‎الله عبدالله جوادی آملی( در تاریخ95/8/6) در درس خارج تفسیر خود در مسجد اعظم در حالی که بغض گلوی وی را گرفته و اشک در چشمانش حلقه زده بود، مراتب تاثر و ناراحتی خود را از وجود ربا در سیستم بانکی ابراز کرد.

منتظریم آمریکایی‌ها کشته شدن نیمی از سرنشینان ناو جنگی خود و دیگر اسرار نظامی درگیری‌های اخیر را بگویند

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: هنوز بسیاری از مسائل درباره ناو غرق شده آمریکا گفته نشده است و ما منتظریم تا آمریکایی‌ها کشته شدن نیمی از سرنشینان ناو جنگی خود و دیگر اسرار نظامی درگیری‌های اخیر را به زبان بیاورند.

به گزارش مشرق، سردار اسماعیل قاآنی در مراسم یادواره شهید مهندس آقاسی زاده که شامگاه پنجشنبه در جامعه الحسین بسیج مهندسین صنعتی مشهد برگزار شد، بابیان اینکه شهدا افتخار ملت و نظام هستند، اظهار داشت: تشیّع تنها مکتبی در دنیا است که رهبران آن بدون استثنا به شهادت رسیده‌اند و از همین منظر هم تمام کسانی که خود را پیرو این گفتمان می‌دانند، شهادت را همچون مأوا و آرمانی متعالی می‌شمارند.

سردار قاآنی با رد ادعاهای آمریکایی‌ها مبنی بر دست داشتن نیروهای ایرانی در انهدام ناو اماراتی‌ها گفت: آمریکایی‌ها ادعا می‌کنند که جوانان مؤمن یمنی با موشک‌های ایرانی ناو امارات را مورد اصابت قرار داده‌اند اما این واقعیت ندارد؛ هنوز بسیاری مسائل درباره این ناو گفته نشده است و ما منتظریم تا آمریکایی‌ها کشته شدن نیمی از سرنشینان ناو جنگی خود و دیگر اسرار نظامی درگیری‌های اخیر را به زبان بیاورند اما تا آن زمان تنها به ذکر این حقیقت اکتفا می‌کنیم که در منطقه‌ای که خاورمیانه نام‌گذاری شده است، ایران همه‌جا هست، اگرچه هیچ جا نیست.

همکاری اطلاعاتی "ریاض-تل آویو" برای ضربه زدن به "حزب الله"

همکاری اطلاعاتی به گزارش   خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی ماه های اخیر رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی در زمان ها و مکان های مختلف دیدارهایی را با یکدیگر داشته اند. 

این دیدارها که بیشتر برای مقابله با محور مقاومت انجام می گیرد، منافع مشترک "ریاض-تل آویو" را تامین می کند. هر دو طرف مخالف جدی مقاومت اسلامی در منطقه هستند و حامی تروریست های تکفیری.

این دو موضوع  مشترک بین عربستان و اسرائیل موجب شده تا آن ها برای چگونگی مقابله با حزب الله ، حشد الشعبی و انصار الله برنامه ریزی کنند. 

اینتلیجنس آنلاین در این زمینه گزارش داد :  هم‌اکنون ده‌ها سال است که روابط بین اسرائیل با عربستان سعودی و سایر کشورهای خلیج به‌صورت محرمانه وجود دارد؛ ولی به نظر می‌رسد که پس از توافق هسته‌ای ایران، این روابط در روند تقویت و آشکارسازی قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعاتی که در اختیار سایت Intelligence Online قرار گرفته، عوامل سرویس اطلاعاتی سعودی (GPI)، که مسئول همکاری اطلاعاتی با "موساد" و دستگاه اطلاعات اردن هستند، هم‌اکنون در بهترین شرایط خود قرار دارند.

آمریکا به فکر ریشه‌کن کردن بیماری تروریسم نیست

دیدار رئیس‌ جمهوری فنلاند با با رهبر معظم انقلاببه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار آقای سائولی نینیستوو رئیس‌جمهوری فنلاند با اشاره به پدیده تروریسم به‌عنوان یکی از مصائب دردناک جامعه بشری، کشتارهای دسته‌جمعی همچون کشتار مردم یمن را بدترین نوع تروریسم خواندند و تأکید کردند: مقابله با تروریسم نیازمند اراده جدی همه کسانی است که در قدرت‌های بین‌المللی نفوذ دارند و عقلای جهان، و دولت‌ها و قدرتمندانِ با شرف دنیا باید برای علاج این پدیده، فکر و اقدام کنند.

 
حضرت آیت الله خامنه‌ای، سخنان و اقدامات آمریکا و برخی دولت‌های دیگر را در مبارزه با تروریسم جدی ندانستند و افزودند: این دولتها همه مسائل را بر اساس منافع خود محاسبه می‌کنند و به فکر ریشه‌کن کردن بیماری تروریسم چه در عراق و چه در سوریه نیستند.
 

طرح‌های فریبکارانه آتش بس در سوریه برای نجات تروریست‌ها و جلوگیری از فروپاشی آنان است

ایجاد آتش بس در سوریه برای نجات تروریست ها و جلوگیری از فروپاشی آنان است

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه کمیته راهبردی دیپلماسی دفاعی این وزارتخانه طی سخنانی با اشاره به تحولات اخیر عراق و سوریه در مبارزه با تروریسم اظهار داشت: ایجاد و گسترش دامنه تروریسم و افراطی گرایی صرفاً برای صیانت از رژیم صهیونیستی و حفظ بی ثباتی و عدم بازگشت آرامش به منطقه و استمرار حضور سلطه طلبانه آنان طراحی شده است.
سردار دهقان خاطر نشان کرد: هرجا که عملیات ضد تروریستی در آستانه موفقیت و پیروزی قرار می گیرد، آمریکا و متحدانش با مطرح کردن طرح های فریبکارانه آتش بس و اقدامات به اصطلاح صلح جویانه در صدد نجات تروریست ها و جلوگیری از فروپاشی و اضمحلال آنان بر آمده اند و برعکس هر جا که تروریست ها به جنایت و آدم کشی اقدام کرده اند نه تنها سکوت می کنند بلکه با حمایت های اطلاعاتی، لجستیکی ، سیاسی و روانی زمینه را برای گسترش اقدامات ضد بشری آنان فراهم می نمایند .
سردار دهقان در پایان، برتوقف حمایت های آمریکا و متحدانش از تروریسم، کنار گذاشتن نقشه ی شوم و شیطانی تجزیه کشورهای منطقه از سوی آنان ، شناسایی دولت های قانونی ، کمک به آنان برای مبارزه با تروریسم و فراهم کردن باب گفتگوهای داخلی تأکید کرد و آن را از الزامات پایان دادن به این بحران برشمرد.