ارتش سوریه بیش از 300 موضع داعش را هدف گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش سوریه شامگاه شنبه اعلام کرد در 24 ساعت گذشته نیروی هوایی این کشور با 151 سورتی پرواز جنگی، 323 موضع گروه تروریستی داعش را هدف قرار داده است. 
ژنرال علی میحوب، از مقامات ارتش سوریه گفت در چند عملیات نظامی نیروی هوایی، ارتش 7 پست فرماندهی تروریست ها در منطقه حمص و همچنین تعداد بسیاری از نیروهای تروریستی در اطراف حمص و حلب به هلاکت رسیدند و 20 خودروی زرهی نیز در استان‌های ادلب و در منطقه جنوب غربی حلب منهدم شد.
 ارتش سوریه در روزهای گذشته مناطقی را در استان‌های حلب و لاذقیه آزاد و حمله تروریست ها را نیز در استان دیرالزور دفع کرد.

به شهادت رسیدن مأمور انتظامی سیستان و بلوچستان با تله انفجاری در منطقه قصرقند

به شهادت رسیدن مأمور انتظامی سیستان و بلوچستان با تله انفجاری در منطقه قصرقند

یکی از مأموران انتظامی سیستان و بلوچستان در تله انفجاری در منطقه قصرقند گرفتار شده و به شهادت رسید.
خبرگزاری فارس: به شهادت رسیدن مأمور انتظامی سیستان و بلوچستان با تله انفجاری در منطقه قصرقند

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، ساعاتی قبل یکی از مأموران انتظامی سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

بر پایه این گزارش این مأمور انتظامی در تله انفجاری که در منطقه قصرقند کار گذاشته شده بود به شهادت رسید.

هلاکت 31 داعشی در حمله هوایی ارتش عراق به الانبار

هلاکت 31 داعشی در حمله هوایی ارتش عراق به الانبار
تهران - ایرنا - منابع آگاه در ارتش عراق امروز دوشنبه اعلام کردند که در حمله هوایی جنگنده های ارتش این کشور به مواضع گروهک تروریستی داعش در مناطق مختلف استان الانبار، دست کم 31 داعشی به هلاکت رسیدند.
[هلاکت 31 داعشی در حمله هوایی ارتش عراق به الانبار]

به گزارش خبرگزاری مستقل عراق به نقل از منابع آگاه در نیروی هوایی ارتش این کشور، جنگنده های عراقی در حمله های هوایی خود، مرکز پلیس مذهبی داعش موسوم به دارالحسبه را در الرمادی مورد هدف قرار دادند که بر اثر این حمله مسئول حسبه و مسئول امنیتی و نظامی این گروهک تروریستی به هلاکت رسیدند.
در همین راستا سخنگوی بسیج مردمی عراق امروز اعلام کرد که نیروهای عراقی پس از به محاصره درآوردن الفلوجه و الرمادی هم اکنون در تمامی جبهه های نبرد در حال پیشروی هستند.
کریم النوری سخنگوی الحشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) تاکید کرد: شهر بیجی واقع در شمال استان صلاح الدین تحت کنترل نیروهای مردمی است و از حملات موشک های دوربرد در امان است.
نیروهای عراقی در ماههای اخیر به شدت در حال مقابله با گروه های تروریستی هستند و تاکنون موفقت هایی در جبهه های نبرد با داعش در الرمادی و سنجار کسب کرده اند.
عراق از سال گذشته با حملات تروریستی گروهک داعش و اشغال بخش هایی از شمال و غرب این کشور از سوی عناصر این گروه روبه رو است.

"سامانه S300" تا پایان سال جاری میلادی تحویل می‌شود

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی و امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر زمان تحویل سامانه اس 300 پاسخ داد: ما با روسیه قرارداد بسته‎ایم و این قرداد مرحله اجرایی را طی کرده و در پایان همین سال میلادی ما این سامانه را تحویل خواهیم گرفت.
سردار دهقان ادامه داد: نیروهای ما در حال آموزش برای استفاده از این سامانه هستند.
وزیر دفاع در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد اس 300 های خریداری شده از روسیه گفت: ما سامانه اس 300 را در حد نیاز خود خریده ایم.

اعزام "زبده ترین" نیروهای زمینی روس به سوریه برای نابودی داعش+ تصاویر

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "کریستین تودی" در گزارشی مدعی شد: دولت روسیه "بی رحم ترین" نیروهای زمینی خود را برای نابودی گروه تروریستی داعش و دیگر دشمنان بشار اسد به سوریه اعزام کرده است. 
نیروهای ویژه روسیه به نام "اسپتسناز" – نیروهایی که در برنامه های آموزشی مشقت باری شرکت کرده تا مهارت های جنگی لازم را کسب کنند – به همراه گردان چتربازان روس برای مبارزه با داعش وارد سوریه شده اند. این نیروها آماده شکار عناصر داعش و دشمنان دولت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه هستند.
 این نیروهای روس بسیار متخاصم و آموزش دیده هستند. آنها برای نابودی عناصر داعش و شرکت در مأموریت های فوق محرمانه به سوریه اعزام شده اند. نیروهای "اسپتسناز" روس از جمله کارآمدترین گروه ها در جهان هستند. این نیروها در جنگ های جمهوری چچن نیز حضوری مستمر داشته و به نیروهای نظامی روس و شهروندان این کشور کمک بسزایی کرده اند.