دشمنان در حال استقرار در افغانستان هستند/ مرزهایمان در امنیت کامل است

به گزارش صدخبر  ، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین سالگرد شهادت بسیجی شهید مدافع حرم امین کریمی که در مسجد شهدای شهرک شهید فلاحی برگزار شد گفت: یکی از درسهای بزرگ عاشورا و امام حسین (ع) به ما درس عدم تبعیت از دشمن است.

وی اظهار داشت: یاران امام حسین (ع) هر چند کم بودند ولی کسانی نبودند که میدان و پشت امام حسین (ع) را خالی کنند و با وعده های دنیوی از سوی دشمنان از آنان تبعیت کنند و به دلیل عدم تبعیت از دشمن تاریخ ساز شدند و امروز با گذشت سالها از آن قیام همچنان نام امام حسین (ع) و یاران باوفایش در تاریخ زنده است.

پوردستان تصریح کرد: همانطور ک امام حسین (ع) از دشمن تبعیت نکرد ما هم از دشمنان نباید تبعیت کنیم و اگر همین جوانان مدافع حرم نبودند امروز ما می بایست با دشمنان در مرزهای خودمان با آنها می جنگیدیم.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص آمادگی نیروی زمینی ارتش گفت: هر چند امروز دشمنان در افغانستان در حال استقرار هستند ولی مرزهای کشورمان با آمادگی بالای نیروهای مسلح در امنیت کامل قرار دارند.

 فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: همانطور که رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس در بین مردم سرافراز و نامی بودند امروز هم مدافعین حرم همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در دل ملت جاودانند. 

کلینتون زن خطرناکی است؛ می‌ترسم علیه ایران جنگ به پا کند

تصور پای‌بندی آمریکا به تعهداتش توهم است/ شانس به سرانجام رسیدن برجام صفر است/ کلینتون زن خطرناکی است؛ می‌ترسم علیه ایران جنگ به پا کند/ آمریکا عادت دارد حرفی بزند و خلاف آن عمل کند/غلامی
کارشناس آمریکایی در گفتگو با مشرق؛
«استیون لندمن» می‌گوید در تاریخ آمریکا حتی یک توافق وجود ندارد که این کشور پای آن را امضا کرده و سپس به آن پای‌بند باقی مانده باشد.


چشمان همیشه بیدار پدافند با تلاش شبانه روزی خود از حریم آسمان ولایت دفاع خواهد کرد.

 امیر سرتیپ اسماعیلی:

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی و گروه پدافند هوایی شهید اقبالپور همدان گفت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی بدانند چشمان همیشه بیدار پدافند با تلاش شبانه روزی خود از حریم آسمان ولایت دفاع خواهد کرد.

 

به تمامی اهداف از پیش تعیین شده رسیدیم.

امیر سرتبپ خلبان روز خوش با اظهار رضایت از عملکرد خلبانان و کارکنان فنی شرکت کننده در ششمین رزمایش هوایی نیروی هوایی ارتش گفت: به تمامی اهداف از پیش تعیین شده رسیدیم.

به گزارش ستاد فرهنگی تبلیغی ششمین رزمایش هوایی نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ دوم خلبان روز خوش سخنگوی ششمین رزمایش هوایی نیروی هوایی ارتش ضمن اعلام پایان مرحله عملیاتی این رزمایش گفت: پایان کامل رزمایش زمانی خواهد بود که همه جنگنده بمب افکن ها و هواپیماهای ترابری و سوخت رسان به پایگاه های اصلی خود برگردند.

وی با اشاره به دستاوردهای این رزمایش گفت: آموزشهای داده شده به خلبانان که توسط اساتید پیشکسوت نهاجا در سالهای گذشته انجام شده بسیار مثبت ارزیابی شد و این ارزیابی در خصوص کارکنان آمادی و نگهداری وتعمیر هواپیما هم همین منوال بود

امیر زوزخوش افزود: ما در این رزمایش با موفقیت موشک ها، بمب ها و تسلیحات کاملا بومب و بهینه شده را تست عملیاتی کردیم

سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل برای ضربه زدن به ایران همکاری می‌کنند/

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطلاعاتی داریم که برخی کشورهای منطقه و آل سعود خائن برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری می‌کنند.
سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری دارندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه گرامیداشت 3 هزار شهید استان خراسان شمالی اظهار داشت: شهدای هر استان کشور ویژگی‌های خاصی دارند و شهیدان استان خراسان شمالی از غیرت و جوانمردی بالایی برخوردار بودند که باعث شد حماسه های بزرگ‌ آفریده شود که آثار آنها امروزه هم در کشور و هم در منطقه دیده می‌شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهدا مظهر اقتدار ملی و شکوه انقلاب و محور اصلی ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه هستند که این ایستادگی خود حماسه‌های خارق‌العاده‌ای را خلق کرده‌ است.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اطلاعات کاملی داریم که نشان می‌دهد سرویس های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل با یکدیگر همکاری دارند، یادآور شد: آنها به دنبال برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی در ایران هستند که البته می‌بینیم که امروز امنیت سیستان و بلوچستان و کردستان شبیه امنیت تهران است و ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.