صاحبان حقوق‌های نجومی می‌گویند این پول سهممان از انقلاب است‌

صاحبان حقوق‌های نجومی می‌گویند این پول سهممان از انقلاب است‌/ این حق مادری است که چهار فرزند شهید دارد و در خانه‌های مردم کار می‌کند

 

 

 حسن رحیم‌پور ازغدی ظهر امروز در همایش «نظارت و بازرسی از دیدگاه اسلام و شاخص‌های یک بازرس در جامعه اسلامی» که در محل تالار شهر مشهد برگزار شد اظهار داشت: مشکل اصلی ما در کشور ندانستن احکام اسلامی نیست بلکه بیشتر مشکل در نخواستن‌ها و نتوانستن‌ها است‌.

وی افزود: منشاء اغلب اختلالات غیرعمدی و یا اخلال‌های عمدی ندانستن قوانین و احکام دینی نیست چرا که چه کسی است که نمی‌داند اختلاف، رشوه و حقوق نجومی خلاف قانون، شرع و عرف عقلایی دنیاست‌؟
 
ادامه مطلب ...

صادقانه به مردم بگویید از اعتماد به آمریکا چه ضربه‌ای خوردیم؟

 اخیراً شنیده‌شده که محمدجواد ظریف در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره برجام از مسئله تلخ و مهمی پرده برداشته و گفته است: "اشتباه کردم به حرف کری اعتماد کردم و مسئولیت آن را می‌پذیرم."

ظریف از یکی از مصداق‌های نفوذ دشمن پرده برداشت/ ماجرای تمدید تحریم‌های داماتو و وعده‌های دلچسب جان کریجواد کریمی قدوسی نماینده مجلس و عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با توجه به این جلسه می‌گوید:‌" آقای ظریف در این جلسه به‌اشتباه خود در اعتماد به حرف وزیر خارجه آمریکا اعتراف کرد و تصریح کرد که مسئولیت این اشتباه را می‌پذیرد."

این نماینده بیان کرده که ظریف در این جلسه گفته است: "اگر استراتژی خودم را دنبال می‌کردم اکنون با مشکل مواجه نمی‌شدم."

این نماینده می‌افزاید:‌ ظریف بیان کرد که به کری بعد از نقض اخیر که درخواست مذاکره در ایتالیا را داشت گفتم: شما کاری کردید که حضور من با شما در یک شهر غیرممکن است.

ادامه مطلب ...

روایتی بدون سانسور از منتظری در جشنواره عمار به نمایش درخواهد آمد

این مستند روایتی از مبارزات پیش از انقلاب تا فوت ایشان را شامل می شود و برای اولین بار به طور تفصیلی به فراز و فرود وی در نظام سیاسی ایران پرداخته است.

 

 
روایتی بدون سانسور از  منتظری در جشنواره عمار به نمایش درخواهد آمد -  مستند قائم مقام  با موضوع زندگی منتظری در جشنواره عمار رونمایی خواهد شد. سیدمحمدعلی صدری‌نیا کارگردان مستند «قائم‌مقام» به فارس گفت: مستند قائم مقام که حاصل حدود دوسال کار پژوهشی و میدانی درباره زندگی آیت الله منتظری است، مراحل آخر تدوین را طی می کند و به زودی اکران خواهد شد.

وی ادامه داد: ما در این مستند تلاش کرده ایم روایتی بدون سانسور و منصفانه از زندگی ایشان را به تصویر بکشیم.

صدری نیا با اشاره به اینکه در این مستند تصاویر، فیلمها و اسناد منتشرنشده‌ای درباره آیت الله منتظری برای اولین بار پخش خواهد شد گفت: این مستند روایتی از مبارزات پیش از انقلاب تا فوت ایشان را شامل می شود و برای اولین بار به طور تفصیلی به فراز و فرود وی در نظام سیاسی ایران پرداخته است.
 
ادامه مطلب ...

چین و روسیه بدنبال دستیابی به اسرار RQ-170

درخواست روس‌ها از ایران برای دستیابی به تکنولوژی پهپادهای دوربرد نشان می‌دهد که بعد از شکار RQ-170 توسط ایران، چین و روسیه بدنبال دستیابی به فرمول ساخت این پهپاد هستند.