آقا فرمودند: «من دلم برای صیادم تنگ شده!»

ماجرای حضور رهبر انقلاب بر مزار شهید صیادشیرازی دو روز پس از تدفین شهید

پیکر شهید صیاد که دفن شد- اگر امروز دفن شد، صبح روز بعد- خانواده‌اش نماز صبح را خواندند و رفتند بهشت زهرا(س). فردای تدفینش، وقتی رسیدند جلوی مزار شهید، یک‌سری محافظ که نمی‌شناختند، آمدند جلوی جمع را گرفتند. از حضور محافظ‌ها معلوم شد که آقا آن‌جا هستند. گفتند ما خانواده‌ی شهید صیاد هستیم؛ تا گفتند خانواده شهید هستیم، گفتند بفرمایید. بعد، معلوم شد که آقا نماز صبح را آن‌جا بوده‌اند.

خانواده‌ی صیاد گفتند: شما خیلی زود آمدید! آقا فرمودند: «من دلم برای صیادم تنگ شده!» مگر چقدر گذشته بود؟ آقا دو روز قبل از شهادت، صیاد را دیده بودند. یک روز هم از دفنش گذشته بود. آقا زودتر از زن و بچه‌ی‌ صیاد رفته بودند بالای سر مزار او. این هم مثل بوسیدن تابوت صیاد از آن چیزهای نادری بود که من نشنیدم جای دیگری رخ داده باشد. شاید هم شده، من خبر ندارم. من نشنیده بودم آقا صبح فردای تدفین یک شهید، سر مزارش باشند.

✍روایت از امیر ناصر آراسته از هم‌رزمان شهید صیاد شیرازی

هر دستی به سمت توانمندی دفاعی ایران دراز شود قطع می‌کنیم

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات وزیر خارجه امریکا پس از دیدار با اعضای شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر آمادگی برای همکاری با ایران در حل و فصل موضوع آزمایش‌های موشکی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران دکترین و راهبردهای دفاعی بازدارنده و امنیت ساز خود را مستقل از خاص و نیت قدرت‌های مستکبر و بیگانگان طراحی و دنبال می‌کند و اجازه دخالت به احدی در این زمینه را نخواهد داد.  هر دستی به سمت توانمندی دفاعی ایران دراز شود قطع می‌کنیم
وی افزود: به مدعیان قدرت جهانی یادآوری می‌کنیم  ملت ایران از بهمن 57 از نقش و تاثیر آن‌ها در تعیین مقدرات دفاعی کشورمان خلع ید کرده‌اند و نشان داده‌اند هر دستی که بخواهد در این زمینه دخالت کند را قطع خواهند کرد.

عجز اسرائیل در مقابل توان موشکی حزب الله

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی روزنامه الاخبار لبنان در گزارشی نوشت رژیم صهیونیستی اعتراف کرد سامانه پدافند هوایی این رژیم در برابر موشک های رزمندگان حزب الله لبنان ناتوان است.عجز اسرائیل در مقابل توان موشکی حزب الله/ آمادگی واشینگتن برای پر کردن شکاف های امنیتی رژیم اشغالگر
خبرهای رسیده از تل آویو نشان می دهد این اعتراف به ناتوانی گرچه به صورت غیر مستقیم ، ایجاب می کند در صورت  بروز مقابله و آغاز پرتاب موشکها به سوی اسرائیل، سامانه دفاعی آمریکا نیز وارد عمل شود.این اعتراف نه تنها از تحلیل داده های اطلاعاتی به دست می آید بلکه نتیجه ای است که  پس از رزمایش مشترک «جنیفر کبرا» در ماه گذشته ، ارتش رژیم صهیونیستی و آمریکا به آن رسیدند.

چرا "توان موشکی" خط قرمز ایران است؟ + تصاویر

ایالات متحده آمریکا با بیان ابعاد مختلف  "ایران هراسی"  و مطرح کردن موضوعات هسته ای و موشکی و حقوق بشر و حمایت از گروه های مقاومت تلاش می کند تا علاوه بر پیگیری سناریو مذکور ، جمهوری اسلامی ایران را از داشتن توان نظامی بازدارنده محروم کند. 

  ادامه مطلب ...